flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Анкетування 2016

На виконання Рішення Ради суддів України №35 від 12 травня 2016 року в Черняхівському районному суді Житомирської області в рамках Проекту «Система оцінки якості роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи» проведено анкетування, яке включало в себе: внутрішнє опитування судді (додаток 2 до Рішення РСУ №5 від 05.02.2015 року); внутрішнє опитування працівника апарату суду (додаток 3 до Рішення РСУ №5 від 05.02.2015 року); опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду (додаток 6 до Рішення РСУ №5 від 05.02.2015 року).

В анкетуванні за кожною з тем взяли участь всі судді, двадцять працівників апарату суду та 9 відвідувачів.

 За результатами анкетування «Анкета внутрішнього опитування судді» (Додаток 2 Рішення РСУ №5)

 Переважна більшість опитуваних на запитання №1 «Якою мірою Ви задоволені умовами праці у вашому суді?», надали у відповідь оцінку «5» та «4». Проте, на пункт 1.3 (комп'ютеризація суду) питання №1 один респондент оцінив на «З». На пункт 1.4 (забезпечення літературою та спеціальною пресою) один респондент оцінив на «1» і один оцінив на «3».

               На запитання №2 «Чи не виникало у Вас відчуття, що навіть за існуючих умов фінансування та матеріально-технічного забезпечення суду умови могли б бути кращими?», всі респонденти оцінили на «2».

              На запитання №3 «Наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, Голова суду ....», 2 респонденти з 3 оцінили на «5» та «4», 1 респондент оцінив на  «3», «4» та «5».

На запитання №4 «Наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, Керівник апарату вашого суду ....», 100 % респондентів оцінили на «5» та «4».

На запитання №5 «Наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, Збори суддів вашого суду ....», 2 з 3 респондентів оцінили на «5», 1 респондент оцінив на «3» та «4».

На запитання №6 «Як співвідносяться позиції голови суду та керівника апарату суду при плануванні роботи чи оцінюванні поточної діяльності суду?», 1 респондент оцінив на «5», 1 респондент оцінив на «3», 1 респонденту було важко відповісти.

На запитання №7 «Спробуйте пригадати минулий тиждень - яку саме роботу чи окремі доручення виконували?», 2 респонденти оцінили на «1», 1 респондент оцінив на «2» .

 На запитання №8 «Чи доводилось Вам протягом останніх 12 місяців працювати після закінчення робочого дня або брати роботу додому?», 2 респонденти оцінили на «3», 1 респондент оцінив на «4».

На запитання №9 «Яка з наведених нижче оцінок може охарактеризувати Ваше навантаження», 100 % респондентів оцінили на «2».

На запитання №10 «Чи є корисними семінари, тренінги та інші форми навчання, що проходять у суді?», 100% респондентів оцінили на «2».

На запитання №11 «Якою мірою наведене нижче є характерним для Вашого суду?», за середніми показниками, 2 респонденти надали оцінку «5», 1 респондент надав оцінку «1» на запитання ХІ.6 (автоматизована система діловодства ускладнює роботу суду), а на решту пунктів дав оцінку «5» та «4».

На запитання №12 «Якою мірою наведені нижче ознаки є характерними для відносин у колективі суду?», за середніми показниками, 100% респондентів надали оцінку «1» та «2».

На запитання №13 «Які зміни відбулися у суді за останні 12 місяців?», 2 респонденти відповіли, що особисте навантаження не змінилось «2», 1 респондент зазначив, що навантаження зросло «1». Щодо умов праці, стану приміщення, відносин у колективі, організації роботи та управління судом, 100 % респондентів оцінили на «2».

На додаткове запитання №13 «Які зміни відбулися у суді за час перебування на посаді нинішнього голови суду?», 100% респондентів відповіли, що умови праці, стан приміщення, відносини у колективі, організація роботи та управління судом не змінились.

 За результатами анкетування «Анкета внутрішнього опитування працівника апарату суду» (Додаток 3 Рішення РСУ №5)

На запитання №1 «Якою мірою Ви задоволені умовами праці у вашому суді?», надали у відповідь оцінку «5» та «4». На пункт 1.3 (комп'ютеризація суду) питання №1 деякі респонденти оцінювали на «3» та «2».  На  пункт   1.10  (перспективи  професійного  зростання) 4 респонденти надали оцінку «3» та 2 респонденти надали відмітку «1».

              На запитання №2 «Чи не виникало у Вас відчуття, що навіть за існуючих умов фінансування та матеріально-технічного забезпечення суду умови могли б бути кращими?», 10 % респондентів ускладнилися відповісти, 45 % респондентів оцінили на «4», 40 % респондентів оцінили на «3» та 5 % респондентів оцінили на «1».

              На запитання №3 «Наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, Голова суду ....», 50% респондентів оцінили на «5» та «4», 40% оцінили на «3», «4» та «5», 10% на «3», «2», «1» та «0».

На запитання №4 «Наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, Керівник апарату вашого суду ....», 65 % респондентів оцінили на «5», 26 % респондентів оцінили на «5» та «4» , та 9 % респондентів оцінили на «3», «4» та «5».

На запитання №5 «Наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, Збори суддів вашого суду ....», 50 % респондентів оцінили на «5», 35 % респондентів оцінили на «5» та «4» , та 15 % респондентів було важко відповісти на це запитання.

На запитання №6 «Як співвідносяться позиції голови суду та керівника апарату суду при плануванні роботи чи оцінюванні поточної діяльності суду?», 35 % респондентів оцінили на «5», 30 % респондентів оцінили на «4», 9% респондентів оцінили на «3» та 26 % респондентів оцінили на «1».  

На запитання №7 «Спробуйте пригадати минулий тиждень-яку саме роботу чи окремі доручення виконували?», 70% респондентів оцінили на «1», 13 % респондентів оцінили на «2» , та по 9 % респондентів оцінили на «3» та «5».

На другу частину відповіді опитувачі зазначили, що виконували роботу іншого працівника апарату суду.

На запитання №8 «Чи доводилось Вам протягом останніх 12 місяців працювати після закінчення робочого дня або брати роботу додому?», 57% респондентів оцінили на «3», 43 % респондентів оцінили на «4».

На другу частину запитання №8 «Якщо такі випадки були, то чим це пояснюєте?», 17% респондентів зазначили графу «1»,  8 % респондентів зазначили графу «5».

На запитання №9 «Чи є корисними семінари, тренінги та інші форми навчання, що проходять у суді?», 57% респондентів оцінили на «1», 43 % респондентів оцінили на «2».

На запитання №10 «Якою мірою наведене нижче є характерним для Вашого суду?», за середніми показниками, 43% респондентів надали оцінку «5», 35 % респондентів оцінили на «4» , 13 % респондентів оцінили на «5», «4», «2» та 9 % респондентів оцінили на «3», 4% було важко відповісти.

На запитання №11 «Якою мірою наведені нижче ознаки є характерними для відносин у колективі суду?», за середніми показниками, 50 % респондентів надали оцінку «5», 40 % респондентів оцінили на «4» та «5» , 3 респондента на деякі пункти поставили оцінку «3» на запитання ХІ.5 (обговорення та засудження неетичної та неналежної поведінки своїх колег було надано неоднозначні відповіді, а саме: 3 з 20 респондентів поставили оцінку «2», 4 – респонденти поставили оцінку «1», 3 респонденти поставили оцінку «3» трьом респондентам було важко відповісти на це запитання та решта поставили оцінки «4» та «5».

На запитання №12 «Особисте навантаження», 52 % респондентів відповіли, що особисте навантаження не змінилось «2», 43 % респондентів зазначили, що навантаження зросло «1». Щодо умов праці, стану приміщення, відносин у колективі, організації роботи та управління судом, 43 % респондентів оцінили на «2» та 57 % респондентів оцінили на «3».

На додаткове запитання №13 «Які зміни відбулися у суді за час перебування на посаді нинішнього голови суду?», 26% респондентів відповіли, що умови праці, стан приміщення, відносини у колективі, організація роботи та управління судом покращилися, 74% надали оцінку «2», тобто, не змінились.

За результатами анкетування «Анкета опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду» (Додаток 6 Рішення РСУ №5)

В опитуванні приймали участь по 1 респонденту віком від 18 до 25 років та віком 60 років і старше; 44% респондентів віком від 26 до 39 років; 33 % респондентів віком від 40 до 59 років.

33 % від опитуваних мають базову вищу освіту, а 56 % - повну вищу

освіту.

Повну вищу юридичну освіту мають 33 % респондентів.

56 % опитуваних мешкають в населеному пункті за місцем розташування суду, 44 % - в іншому населеному пункті.

На запитання №6 «У суді Ви представляєте...», 56% респондентів відмітили «1», 33 % респондентів зазначили «2» та один респондент вказав «3».

На запитання №7 «Ви вважаєте себе...», 56 % респондентів відмітили «2», 44 % респондентів зазначили «3».

На запитання №8 «Як часто Ви були учасником судового процесу», по 33% респондентів відмітили «1», «2», «3».

На запитання №9 «В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь?», 100 % респондентів відмітили «1».

На запитання №10 «На якій стадії розгляду перебуває Ваша справа?», 44 % респондентів відмітили «2», 33 % респондентів зазначили «3» та 13 % відмітили «1».

На запитання №11 «Який ступень Вашої обізнаності з роботою судів та суддів в цілому?», 44 % респондентів відмітили «4», 44 % респондентів зазначили «3», 1 респондент відмітив «2».

На запитання №12 «Оцініть, будь ласка, якість роботи суду», 100 % респондентів відмітили «5».

Другий блок запитань.

Доступність суду.

На запитання: «чи легко Вам було знайти будівлю суду» - 100 % зазначили «5», «чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом» -100% зазначили «5»; « чи зручно паркувати автомобіль» - 11 % зазначили «3», 33 % зазначили «5»; «чи зазнавали певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони» - 100 % респондентів відмітили «Ні»; «чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення і користуватися послугами» - 100 % зазначили «1» та «2»; «чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію» - 100 % зазначили «5»; «чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи в суді» - 100 % зазначили «5»; «чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката та юриста» - по 33 % зазначили «1», «2», «3».

В розділі «Зручність та комфортність перебування у суді»

На запитання: Чи характерно для приміщень суду: «достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання», «чистота та прибраність приміщень», «достатність освітлення», «чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди» - 78% зазначили «4» та «5», на запитання «вільний доступ до побутових приміщень» 100 % респондентів дали оцінку «2» та «1».

На запитання: Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо: «розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень»; «правил допуску в суд та перебування в ньому»; «справ, що призначені до розгляду», «зразків документів» та «порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів» - 100 % респондентів зазначили «5»; «чи користувалися сторінкою суду в мережі інтернет?» - 44 % відповіли «Ні», 56 % відповіли «Так», «чи знайшли на сторінці потрібну інформацію» - 100 % зазначили «5».

              На запитання: «Сприяння роботи працівників апарату суду» та «Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами доброзичливість, однакове ставлення, професіоналізм»: 100 % оцінили на «5».

              На запитання в розділі «Дотримання строків судового розгляду»: «чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по вашій справі?»; «чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?»; «чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи?»; «чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки / перенесення слухань у розгляді Вашої справи?» - 100 % оцінили на «5».

              На запитання в розділі «Сприйняття роботи судді»: «неупередженість та незалежність»; «коректність, доброзичливість, ввічливість»; «належна підготовка до справи, знання справи»; «надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію»; «дотримання процедури розгляду» - 100 % оцінили на «5».

 На запитання в розділі «Судове рішення (якщо розгляд справи завершено)»: «чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь» - 56 % оцінили на «Так», 11 % оцінили на «Ні», 33 % зазначили, що розгляд триває; «чи отримали Ви рішення по справі» та «чи вчасно Ви отримали рішення» - 100 % оцінили на «1»; «чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?»; «чи було рішення добре обґрунтованим» - 100 % оцінили на «5».

В розділі Вкажіть загальну кількість: «судових засідань, що відбулися по Вашій справі» - відповіді зазначали від 1 до 5 засідань; судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду – не було; візитів до суду, що не були пов 'язані з участю в судових засіданнях - від 1 до 3 візитів.

            В блоці «Зміни та рекомендації» на запитання «які виміри якості слід покращувати в першу чергу, коли мова йде про підвищення якості роботи суду», загалом зазначали про підвищення рівня доступності суду, зручності та комфортності перебування в приміщенні суду. На запитання «якість роботи працівників апарату суду» 11% надали оцінку «5», 89 % надали оцінку «7».

На додаткове запитання, які конкретні зміни необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні, деяка кількість респондентів зазначала побажання забезпечення доступності для маломобільних груп населення.

На додаткове запитання, чи наявні матеріально-технічні ресурси забезпечують потреби працівників суду для ефективного виконання своїх обов'язків, 100 %  респондентів, зазначали, що «так».

На додаткове запитання, яким було Ваше враження від візиту до руду сьогодні, порівняно з Вашими очікуваннями, певна кількість респондентів, яка відповіла на це запитання, зазначала, що «краще, ніж очікував» (11 % від загальної кількості респондентів, які приймали участь в анкетуванні), решта - 89 % респондентів зазначили «відповідають очікуванням».

             На два останні додаткових запитання (№57, №58), чи змінилась якість роботи суду загалом; чи відчули Ви певні зміни в організації роботи цього суду після запровадження автоматизованої системи діловодства,- кількість респондентів з тих, хто виявив бажання відповісти і на додаткові запитання, зазначили, що діяльність суду залишилась без змін ( 67 % від загальної кількості) та 33 % зазначили, що діяльність суду значно покращилась. На запитання «чи відчули певні зміни в організації роботи після запровадження автоматизованої системи діловодства?» - 100 % респондентів дали відповідь «Так, відчув позитивні зміни.»