Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
За допомогою сервісу «Електронний суд» особа може подати до суду процесуальні документи (позовні заяви, клопотання тощо) в електронному вигляді, сплатити судовий збір в режимі онлайн, відстежувати рух і стан розгляду поданого ним документу в суді, отримувати в електронному вигляді повістки, ухвали, рішення тощо.
Зареєструватися в Електронному суді зобов'язані такі особи:
Скористатися нею може кожен, хто зареєстрований у системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу і має особистий електронний цифровий підпис, адже тільки за умови його наявності електронний документ буде прийнятий та зареєстрований у суді.
Після реєстрації заяви Електронного суду в АСДС статус заяви в Електронному кабінеті змінюється на «Зареєстровано». Документи по справі стають доступні для перегляду в розділі «Мої справи».
Як отримувати документи через Електронний суд?
Зареєструватись в системі, розміщеній на офіційному вебпорталі "Судова влада України", а саме заповнити реєстраційну форму, за результатом чого автоматично генерується адреса електронної пошти користувача, подати або надіслати до суду заявку для отримання процесуальних документів в електронному вигляді (зразок заяви).
Встановивши, що позовну заяву подано особою, яка зобов'язана зареєструвати електронний кабінет, але не зареєструвала його, суд постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
Необхідно надати довіреність від імені фізичної особи: