flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

«Електронний суд» – що це таке?

03 січня 2024, 10:01

Для чого потрібен Електронний суд?

За допомогою сервісу «Електронний суд» особа може подати до суду процесуальні документи (позовні заяви, клопотання тощо) в електронному вигляді, сплатити судовий збір в режимі онлайн, відстежувати рух і стан розгляду поданого ним документу в суді, отримувати в електронному вигляді повістки, ухвали, рішення тощо.

Хто зобов'язаний реєструватися в електронному суді? 

Зареєструватися в Електронному суді зобов'язані такі особи:

  • юридичні особи; 
  • адвокати;
  • нотаріуси;
  • державні та приватні виконавці;
  • арбітражні керуючі; та
  • судові експерти.

Хто має доступ до електронного суду?

Скористатися нею може кожен, хто зареєстрований у системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу і має особистий електронний цифровий підпис, адже тільки за умови його наявності електронний документ буде прийнятий та зареєстрований у суді.

Як подивитись матеріали справи в електронному суді?

Після реєстрації заяви Електронного суду в АСДС статус заяви в Електронному кабінеті змінюється на «Зареєстровано». Документи по справі стають доступні для перегляду в розділі «Мої справи».

Як отримувати документи через Електронний суд?

Зареєструватись в системі, розміщеній на офіційному вебпорталі "Судова влада України", а саме заповнити реєстраційну форму, за результатом чого автоматично генерується адреса електронної пошти користувача, подати або надіслати до суду заявку для отримання процесуальних документів в електронному вигляді (зразок заяви). 

Яка відповідальність за нереєстрацію в електронному суді?

Встановивши, що позовну заяву подано особою, яка зобов'язана зареєструвати електронний кабінет, але не зареєструвала його, суд постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху

Як надати довіреність в електронному суді?

Необхідно надати довіреність від імені фізичної особи:

  1. Перейти в розділ «Довіреності»
  2. Натиснути «Створити довіреність»
  3. Зазначити РНОКПП представника юридичної особи (представник повинен бути зареєстрований в системі Електронний суд)
  4. Обрати права доступу (Перегляд, Редагування, Подання) та натиснути кнопку «Надати».