Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
В зв’язку з впровадженням підсистеми електронного суду, що передбачено розділом XI Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30 (зі змінами), в Черняхівському районному суді Житомирської області розпочато переведення матеріалів справ в електронну форму.
Відповідна потреба у скануванні матеріалів справ викликана необхідністю повноцінного запровадження підсистеми електронного суду та забезпечення її нормальної роботи в суді.
Зважаючи на те, що процес сканування справ є тривалим, розпочато його в Черняхівському районному суді Житомирської області ще в серпні. За рекомендацією ДСА України скануванню підлягають усі матеріали судових справ, що надходять до суду вперше після 01 вересня 2018 року, а також усі матеріали судових справ, по яких відкриті провадженні та які (як передбачається) не будуть розглянуті по суті до 01 грудня 2018 року, включаючи справи, по яким провадження тимчасово зупинені.
Сканування документів необхідне для можливості в майбутньому їх надсилання в електронному вигляді сторонам по справі та іншим особам у передбачених процесуальним законодавством випадках, а також для запровадження створення, ведення судової справи в електронній формі та її дистанційного витребування судами апеляційної чи касаційної інстанції.
З початком роботи Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, яка почне функціонувати через 90 днів із дня опублікування Державною судовою адміністрацією України у газеті «Голос України» та на веб-порталі судової влади оголошення про створення та забезпечення функціонування ЄСІТС, учасники судового процесу, використовуючи власний електронний кабінет, зможуть отримувати:
Початок функціонування її передбачається в наступному, 2019 році.
Водночас звертаємо увагу громадян, що на сьогоднішній день в суді уже діють окремі елементи підсистеми «Електронного суду»: