Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
З А Т В Е Р Д Ж У Ю
Голова Черняхівського районного суду Житомирської області
______________ С.Ф.Васильчук
26 грудня 2014 року
П Л А Н
роботи Черняхівського районного суду Житомирської області
на І-ше півріччя 2015 року
№ п/п |
Найменування заходів |
Строк виконання |
Виконавець |
Дані про виконання |
1. |
Підготовка оперативної наради щодо підведення підсумків роботи суду за 2014 рік |
До 15.02.2015 |
Супруненко О.Л. |
|
2. |
Розроблення Плану заходів щодо запобігання і протидії корупції в Черняхівському районному суді |
До 15.01.2015 |
Супруненко О.Л. |
|
3. |
Організація і проведення семінарських занять з працівниками апарату суду з питань ведення діловодства, архівної справи, інформаційного забезпечення, обліково-статистичної та кадрової роботи, функціонування програми Д-3 |
Протягом півріччя (відповідно до плану семінарських занять) |
Супруненко О.Л. Ващенко О.В. Костюк Л.М. Боголюб Т.Є. Степаненко О.В. Біготська М.М. Перегуда Т.М. |
|
4. |
Організація роботи по систематизації законодавчих та інших нормативно-правових актів. Підтримка кодексів у контрольному стані |
Протягом півріччя |
Боголюб Т.Є. |
|
5. |
Організація проведення зборів суддів, оперативних нарад суддями та працівниками апарату суду та виконання їх рішень |
Протягом півріччя |
Васильчук С.Ф. Супруненко О.Л. |
|
6. |
Вдосконалення комп’ютерної програми Д-3 |
Протягом півріччя |
Степаненко О.В. |
|
7. |
Організація роботи по підвищенню оперативності розгляду кримінальних справ |
Протягом півріччя |
Васильчук С.Ф. |
|
8. |
Взаємодія з органами внутрішніх справ, конвойною службою щодо своєчасної доставки підсудних в судові засідання, виконання розпоряджень суддів та керівництва суду |
Постійно |
Костюк Л.М. Спекторов Ю.В. |
|
9. |
Організація роботи по доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні суду |
Протягом півріччя |
Супруненко О.Л. |
|
10. |
Проведення заняття по вивченню нормативно-правових актів, що регламентують декларування доходів |
Березень 2015 |
Ващенко О.В. |
|
11. |
Організація та проведення перевірки своєчасності здачі справ до канцелярії суду секретарями судових засідань |
Протягом півріччя |
Ващенко О.В. |
|
12. |
Організація та проведення перевірок роботи канцелярії суду, зокрема ведення обліково-статистичних карток в програмі Д-3 |
Червень 2015 |
Супруненко О.Л. Ващенко О.В. |
|
13. |
Організація складання та направлення на затвердження до Державного архіву Житомирської області зведених описів справ постійного зберігання та з особового складу за 2014 рік разом з актами на знищення судових справ |
Лютий-квітень 2015 |
БіготськаМ.М. Перегуда Т.М. Поліщук А.О. Ващенко О.В. Замфір Л.Є. |
|
14. |
Проведення перевірки роботи канцелярії суду в частині звернення до виконання судових рішень. |
Травень 2015 |
Супруненко О.Л. |
|
15. |
Організація виконання антикорупційного законодавства |
Протягом півріччя |
Супруненко О.Л. |
|
16. |
Організація роботи по обліку і розгляду звернень громадян |
Протягом півріччя |
Супруненко О.Л. Боголюб Т.Є. |
|
17. |
Забезпечення виконання рішень органів суддівського самоврядування, наказів ДСА України та інших органів судової влади |
Постійно |
Васильчук С.Ф. Супруненко О.Л. |
|
18. |
Організаційне забезпечення суду, суддів та судового процесу, функціонування автоматизованої системи документообігу |
Протягом півріччя |
Супруненко О.Л. Степаненко О.В. |
|
19. |
Проведення роботи по підготовці до складання звітності за 1-ше півріччя 2015 року в КП Д-3 |
Червень 2015 |
СупруненкоО.Л. Біготська М.М. |
|
20. |
Організація та проведення занять з охорони праці та пожежної безпеки з суддями та працівниками апарату суду |
Протягом півріччя |
Костюк Л.М. |
|
21. |
Ознайомлення суддів та працівників апарату суду про зміни в чинному законодавстві України та судовою практикою розгляду справ |
Постійно |
Боголюб Т.Є. |
|
22. |
Розроблення плану роботи суду на 2-ге півріччя 2015 року |
Червень 2015 |
|
1. |
Оцінка та аналіз ефективності діяльності суду відповідно до рішення ради суддів № 21 від 13.02.2014 року |
До 20.01.2015 |
Ващенко О.В. |
|
2. |
Аналіз стану обліково-статистичної роботи суду у 2014 році |
Січень 2015 |
Супруненко О.Л. |
|
3. |
Аналіз стану здійснення правосуддя Черняхівським районним судом у 2014 році |
До 15.02.2015 |
Супруненко О.Л.
|
|
4. |
Аналіз причин скасування та зміни судових рішень за 2014 рік |
Лютий 2015 |
Бех О.В. |
|
5. |
Аналіз стану дотримання Черняхівським районним судом розумних строків розгляду цивільних справ станом на 01 січня 2015 року |
лютий 2015 |
Боголюб Т.Є. |
|
6. |
Узагальнення судової практики розгляду судом клопотань про застосування запобіжних заходів за 2014 рік за КПК України |
березень 2015 |
Бех О.В. |
|
7. |
Узагальнення проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями Черняхівського районного суду покладених на них обов’язків і завдань за підсумками 2014 року |
До 30.03.2015 |
Ващенко О.В. |
|
8. |
Аналіз причин тривалого перебування в провадженні Черняхівського районного суду кримінальних справ та проваджень |
щоквартально
|
Боголюб Т.Є.
|
|
9. |
Аналіз направлення електронних копій судових рішень до ЄДРСР |
щоквартально |
Супруненко О.Л. |
|
10. |
Аналіз стану розгляду звернень громадян (заяв, скарг), що надійшли на адресу суду |
Щоквартально до 5 числа місяця наступного за звітним |
Боголюб Т.Є. |
|
11. |
Аналіз розгляду судом цивільних справ окремого провадження. |
Квітень 2015 |
Троценко І.М. |
|
12. |
Узагальнення практики застосування Черняхівським районним судом законодавства про судові витрати у цивільних справах за 1-ий квартал 2015 р. |
травень 2015 |
Бех О.В. |
|
1. |
Розроблення та подання на затвердження штатного розпису суду та змін до штатного розпису |
Січень та в разі потреби |
Супруненко О.Л. |
|
2. |
Участь у проведенні семінарських занять, що проводяться апеляційним судом та судовою адміністрацією |
протягом півріччя |
працівники суду |
|
3. |
Підготовка та проведення засідань конкурсної комісії |
У разі потреби |
Ващенко О.В. |
|
4. |
Забезпечення проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями Черняхівського райсуду покладених на них обов’язків і завдань за підсумками роботи суду у 2014 році |
березень |
Ващенко О.В.
|
|
5. |
Надання статистичної звітності з кадрових питань |
Щоквартально до 25 числа звітного місяця |
Ващенко О.В. |
|
6. |
Організація декларування доходів державними службовцями |
До 01.04.2015 |
Ващенко О.В. |
|
7. |
Контроль за дотриманням вимог Закону України “Про засади запобігання і протидії корупції” |
протягом року |
Супруненко О.Л. |
|
8. |
Направлення працівників апарату суду на навчання та курси підвищення кваліфікації |
протягом півріччя |
Супруненко О.Л. |
|
9. |
Ведення роботи в локальній системі «Картка» та надання інформації до ТУ ДСА України |
Щоквартально до 25 числа звітного періоду |
Супруненко О.Л. |
|
9. |
Перевірка ведення кадрової роботи суду |
травень |
Супруненко О.Л.
|
|
4.ЗАХОДИ ПО ІНФОРМАЦІЙНОМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЮ
1. |
Забезпечення безперервної роботи електронної пошти |
протягом півріччя |
Степаненко О.В. |
|
2. |
Організація направлення до Єдиного державного реєстру судових рішень копій судових рішень в електронному вигляді |
протягом півріччя |
Судді, Бех О.В. Троценко І.М. Дмитренко О.М. Смірнов М.О. |
|
3. |
Адміністрування та постійне оновлення інформації на веб-сайті суду |
Протягом півріччя |
Ващенко О.В. Степаненко О.В. |
|
4. |
Забезпечення безперебійної роботи електронної пошти суду |
Постійно |
Степаненко О.В.
|
|
5. |
Проведення моніторингу порушення суддями строків надсилання судових рішень до ЄДРСР |
щомісячно |
Супруненко О.Л. Степаненко О.В. |
|
Керівник апарату суду О.Л.Супруненко